راز دل

راز و نیاز با خدا

سلام به همه خوبان امیدوارم

لحظاتی پر احساس را در راز دل سپری کنید

(((اگر قادر نیستی خود را بالا ببری، همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه ای را بالا ببرید))) دکتر شریعتی

 



نظرات شما عزیزان:

سعید با ادب
ساعت8:22---7 فروردين 1391
قشنگه اجی من خیلی عالی بود بلاگت مارو گیریفت جون تو پاسخ: خوشحالم که گیریفتت

حجت یا بازیگرتنها
ساعت1:25---5 اسفند 1390
رفیق با مرام سلام
وبلاگ خوبی داری مبارک باش امیدوارم موفق باشی
یک پیشنهاد برات دارم اگه دوست داری افزایش بازدید سایتت بره بالا وحتی یک ریالم پرداخت نکنی برو به این ادرس وثبت نام کن تازه بهت یک چیزیم میدن که ثبت نام کردی
این همون ادرس
http://toprank.ir/?ref=10887


مصی
ساعت15:26---2 اسفند 1390
salam afroz jan vebe khobe dare man badjor khosham omade..mishe ye darkhast dashte basham???in matn haro ba payam baram befresti..09397258107

پتونيا
ساعت2:19---28 بهمن 1390
عزيزم وبتون خيلي زيباست ايشالله موفق باشي بازم بهتون سر ميزنم .پاسخ:ممنون پتونیا لطف کردی که اومدی و نظر داد

سامان
ساعت2:44---22 بهمن 1390
شاید شیطان هم عاشق حوا شده بود که به آدم سجده نکرد! نوشته هاتون خیلی زیبا بود - ببخشد بدون اجازه وارد شدم .
پاسخ:خواهش میکنم خوشحال شدم بازم بهم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 5 دی 1398برچسب:,ساعت17:40توسط حسین م | |